Monday, May 30, 2011

..:: naik vespa... Vro0o0o0mmm ::..

ahaksss... cam kelakar lak bila ingat pengalaman pertama aku menunggang vespa... hahaha... mmg la terasa sangat37x retro... seperti kembali di era 60-an... tp time tu lambretta yg femes rather than vespa (upps, i tink so)... papepun, pengalaman nye syiokkk abeshhh lor... walaupun cam awkward ckit memula sbb tempat letak kaki pun lain ckit sbb b4 this aku naik LC je, tp da lame2x pusing kat ipoh naik vespa ni, rasa sgt seronok... ahaksss... bunyi motor yg bising tu kdg2x wat aku rase segan pun ade, tp ape aku kisah, asalkan enjoy... enjoyyy ooo naik vespa... hahahaha... aku teringat time karnival vespa kat kuale kangsor, ramai jugak muda mudi yg menunggang vespa... tu menunjukkan vespa ni still lg mendapat tempat di hati anak muda pd zmn skg... aku dulu selalu ingat yg vespa ni lambang kepada org2x tua yg minat pd kenderaan antik... tp, skg ni da tukar persepsi... 

sejak aku naik vespa ni, walaupun baru pertama kali naik, sampai skg aku leh senyum sorang2x sbb rase excited... hahahahahaha... kat bawah ni aku nak share dgn korang gambar2x aku dgn vespa... ahaksss...

comeynye vespa yg color pink ni kan?

ahakss....


2 model jadi-jadian... ahha..

lalalalalala

No comments:

Post a Comment