Tuesday, May 24, 2011

..:: kenangan membuat roti ::..

aku nak kongsi dgn korang semua gambar-gambar yg aku tangkap sepanjang kelas pembuatan kek yg aku hadiri 2minggu lepas... sharing is caring, aite? let's cekidaut, bebeh~


timbang bahan-bahan yg diperlukan

bahan-bahan yg telahpun sedia ditimbang


tepung yg sudah di ayak


emak sedara aku yg sempat berposing


ayah aku pun join jugak tau kelas pembuatan roti ni. cayalah!


~khusyuk nya~


tengok-tengok kan adunan supaya sebati


peserta-peserta kelas pembuatan roti


roti kismis berbentuk dandan


inilah hasilnya


donut yg sudah siap di bikin... ahaksss...


yummy... yummy...


dengan hanya RM10 saja, anda boleh bawa blk semua roti ni..


donut dan roti kismis


hasil pelbagai jenis roti yg telah dipelajari


berbaloi-baloi...


it's me... hehe...


posing sebelum balik...

2 comments:

  1. wow bestnyaa..kat mana belajar rm10 jer...mcm tak percaya...

    ReplyDelete
  2. best kan... kat Kolej Komuniti Kuala Kangsar Perak. bayar rm10 je dpt minum pagi + kuih + kek. then lunch pun disediakan... semua roti-roti yg di buat di atas kita bawak balik jamu family dgn hasil air tgn kita sendiri... mmg pengalaman yg best lor... ahaksss...

    ReplyDelete