Wednesday, April 6, 2011

..:: kLiK, kLiK... HoBi aKu Di mAsa LaPaNG ::..

hEhu... Lame lak rase nya aku tak update blog aku ni... maklum lah, skg ni aku bz benor dgn final exam... lusa merupakan paper aku yg ke-4 iaitu Islamic Banking & Takaful... aku nak amik mase sikit lor update blog mlm ni... ari ni aku nak kongsi dgn korang sume hobi aku... ahaksss... aku suke bergambo & tangkap gambo time aku hepi or time aku ade mase lapang... meh ckit aku kongsi dgn korang beberape gambo yg ade dlm koleksi aku... kalau korang rase aku ni ade bakat tp perlu di p0lishkan, juz let me know ya... aku ni still lg berjinak-jinak dlm bidang fotografi ni... hehehehe... let's cekidaut, guys...

sweet nya pengantin perempuan ni kan


pasangan yg sangat ideal


merenung mase depan ler tu


pose yg manje dr pengantin perempuan



wait for meeeeee....



ingatkan abg nk tinggalkan sy td... ahahaha...



renungan menusuk kalbu


shweetnya psgan ni



main cak-cak lak....



hehu!



seperti merpati terbang sej0li... hehe



Tu saje yg sempat aku upload... ahaksss.... Sekian... jumpe lagi di lain lembaran...






No comments:

Post a Comment