Monday, April 18, 2011

..:: i'm coming h0me ::..

ahaksss.... puas rasanya dapat balik ke kampung halaman.... kampung ke bandor ekceli? either one lor... rase cam lame lak rase nya tak update blog ni... al-maklum lor bz dgn final examination + bz packing barang2x utk pulang... skg, semuanya sudah selamat... aku ingin menjalani hari - hari cuti aku dgn sebaiknya... ari ni topik yg aku nak kopek juz topik yg santai - santai aje... topik nye, kesalahan bahasa... bahasa menunjukkan bangsa ye tak? tapi aku tgk zaman skg ni pelik2x je manusia bile buat sesuatu kerja tu... langsung tak professional, tak berdedikasi, tak teliti = cuai tahap vongoksss bin vangang... meh aku nak kongsikan dgn korang antara kesalahan bahasa yg ternyata tidak boleh dimaafkan... tak alert langsung... pfhuffffff! hehehehe.... let's cekidaut uolllz...

didakwah ke didakwa???? aiyaaa...


teraniya??? wadehel is dat? teraniaya lorhhh...

rebonting? izzit a new word ??? haiyaaa...

aiyooo... mutabak??? coners???

intergrity???? insttute??? *&^&%$#@@##

mautan???? perghhhh


ni mesti dr company yg same.... mautannnn???? muatan laaa


KURANGAN???? KURUNGAN???? KURANGKAN????


merepekkkk.... rubbish!!!


wasahlam????


mane dtg nye word KOSANG tu? ingat kerongsang ape? haih


berut??? konon-konon manje ler tu berut... baik letak je beruk


bersepah kesalahan ejaan... tunggang terbalik daaa...


tukang pijat ke tukang picit??? syaraf ke saraf???? aiyoo...

No comments:

Post a Comment