Wednesday, April 6, 2011

..:: aku yg emo ::..

..:: emo mcm aku ::..
aku tak tau nape lately aku asyik emo je... bengang tak tentu pasal.... tapi at the same time aku hepi gile siap leh gelak-gelak & gurau - gurau dgn rumet aku... kadang - kadang perasaan aku bercampur baur, kejap hepi, kejap emo, kejap sedih... semua bercampur baur skg ni... maybe aku emo semacam sbb ade 2-3 perkara yg selalu bermain kat kepala aku ni... pasal org yg mengaku memahami aku tp tak paham pun aku... aku ke yg tak paham dia sebenarnya? cam vongoks + vangang pun ade gak rase kekadang tu... sometimes aku pun xtau aku ni dalam kategori cepat sensitif or terlebih-lebih sensitif nya.... time mood aku tgh happy pun dlm sekelip mata je mood yg happy tu leh spoil... pfewhfff... aku kalau mood spoil punca utama nya aku teringat ape yg org pernah buat pd aku... contohnya, dulu dia buat mcm-mcm kat aku, sakitkan hati aku, buat aku makan hati berulamkan jantung, menipu aku, yg x boleh blah nya setiap kali dgn aku, ade je idea menipu yg dia cipta mengikut kreativiti dia.... aku pun da masak sgt dgn semua penipuan dan segala helah yg dia gunakan... ingat aku ni robot, kayu, batu ke ape xde perasaan... org zaman batu pun ade perasaan ko tau tak... agak-agak arh ckit kalau ye pun... dalam hati lain, kat mulut ko bantai cakap merepek meraban nk sedapkan hati aku... warghhhh.... emo ni, aku tgh emo ni.... aku harap org tu berubah lor, jgn mulut je manis cam tebu tapi isi cam longkang...plz read me between the line, okai... dun take anything for granted.... i do sacrifice a lot & jgn lor susu di balas dgn tuba walaupun aku tau tak elok mintak-mintak balasan ni tambah lg pd org yg tak ikhlas... cukup-cukup lor setakat ni luahan hati aku... karang cakap lebih-lebih karang buat terbako hati ni je... kite bako, kite bako!!!!!! 

papepun, aku nak enjoy lagu kat bawah ni dulu... sejuk ckit hati mendengornya...


No comments:

Post a Comment